2011-04-19
04.19
鄎SIR:好少聽你講野 你把聲幾好聽喎;)
事關MS TJON搵我做LECTOR
好開心呀有人讚
我想快D做晒D功課
之後慢慢歎個七日既假期
*
04.20
雖然女拳個結果播完好耐
但成日都會諗返起雪喬桶死馬國明個幕
點解你唔係好人...
好突然好震驚
通常D結局係衰人改過自新
之後好人接納個衰人
至少個刻我覺得馬明有少少悔意
可能我太天真
*
04.22
睇睇下我們結婚了中左毒
YONGHWA&SEOHYUN好鬼死襯
首BANMAL SONG好好聽:D
好好笑
睇死地瓜LATTE度笑左
SEOHYUN好注重健康
唔怪得個樣咁PURE咁靚
*
04.23
好想去韓國
真係冇人陪我去呀X_X
或者收到SNSD既CD我都開心到爆炸@@
|