2011-04-29
04.29
啊
今日同MELODY D講緊RETAKE CE既憂心
講講下先知道原來冇FORM 5一齊考架@@
等我仲擔心左咁耐
諗住實死啦
D FORM5練習左成年
而自己又冇乜溫咁生疏
咁都好D安心晒:)
不過好似得我一個死蠢咁以為咋喎- -
*
畀MASMAS睇既YOGURT
係咪好滿呢!!

*
另外戴左頭箍之後
*
05.01
原來今日係5.1黃金周呀
我都係出左去先知XD
今朝手癢整左JELLY糖
粒粒都晶瑩剔透
仲加埋椰絲:)
其實細心D睇有玫瑰花紋

之後陪人去左銅鑼灣
食左CRUMBS
果然好濃烈呀個味
睇3個陣
SALES:女朋友仔畀下意見
其實唔知畀咩反應好
因為都唔係個個身份-3-
|