2011-06-05
06.05
買左我鍾意個隻香水喇
PEACH
哈哈
好香呀
*
今日有親戚特登由深圳黎探我
走個陣仲畀左一千蚊我地三個
我分到三百
其實內心好感激佢地對我咁好
儘管我表現到如何冷淡
*
唔食得蛋
唔食得糯米
我既人生冇晒樂趣
唯有去惠康買YOGURT食
竟然畀我發現過左期喎
點解我同MANAGER講冇獎既
之前WELLCOME明明話發現過期食品有一百蚊現金券架~_~
*
06.06
大姊生日快樂
佢真係好鍾意我買個電話套
老實說
個色也是我一看就喜歡的顏色
不過沒想到你真係會咁開心:D
*
好擔心溫唔晒D書
今次唔係我懶
而係食左藥好辛苦
根本記唔入腦
我今次真係好有決心考好D架
點解你唔可以配合我乖乖地唔病><
*
他的來電令我很苦惱
接 不接?
*
06.07
星期二早上
F.1 CHICKEN: 同學 點解你今日著PE衫既
ME: 照CP
F.1 CHICKEN:咩係CP呀
ME: 電腦掃描LOR
F.1 CHICKEN:咁冇野 你走得
預測星期五早上
F.1 CHICKEN: 同學 點解你今日又著PE衫既
ME: 照CP
F.1 CHICKEN: 你前幾日唔係照完喇咩 咁多CP照既
ME: 哦 星期二冇照到 改左期星期五先照/_\
預測星期五三點考緊PA個陣
ME(舉手): MISS 我要食藥呀
監考老師: 冇啦啦食咩藥呀
ME: 因為一陣要照CP
超AWKWARD超怪LOR= =
因為生風LAN都叫敏感
因為敏感怕我注射造影劑個副作用好大
所以叫我星期五先照
所以叫我打針之前食十六粒藥
真係好誇啊@@
|