2011-05-11

05.11

FINALLY
I REMOVE HIM FROM THE LIST

*

本來以為呀SIR入面冇靚仔
點知發覺走漏眼
我同家姐一致認定反枱DICKSON IS VERY GOOD
HAHA好開心

*

05.12


終於過晒我唔想面對既事
希望明天會更好

近排我塊面好黃
唔想做黃面婆
唔知係咪身體真係有事呢

說到底
其實我希望每日都有人會睇我既日記
而且會留COMMENT
每次睇到你地既COMMENT都好開心架
只不過有時又唔想你地日日CLICK入黎睇
因為有時我又冇打
搞到你地白CLICK有D唔好意思
女生就是這樣
多麼矛盾

*

05.13

我想飲好耐架喇
STARBUCKS星期五三點至五點星冰樂買1送1
好抵呀
叫大杯都係20蚊咋
見唔見到我雙眼發晒光XD
我D ORDER愈來愈衰格
少冰少甜少奶低咖啡因
沖個個好似有D怒目:)

今日狄娜話改我地D文真係嘔血
之後我收到47.5
好細聲咁講左句我都唔係好差姐
因為大家都3字頭4字頭
我暫時見到我個份都幾高
點知狄娜聽到笑左:)

*

05.14

好興奮
今次抽血驗唔痛架
可能個醫生靚仔
減低左痛楚B-)
BTW驗膽固醇同肝好貴呀
TOTAL 280

*

之後發現打電話去鬧3今次最成功
真係再冇垃圾訊息SEND黎XD
全靠呢團火\_/

2011-05-11 08:57 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 316 | »