2011-03-27
03.27
我假裝過去不重要
卻發現自己辦不到
*
03.29
第一次捐血
我覺得自己好勇敢呀
不過點解抽我450咁多@@
因為我肥?
一起身就想嘔,暈加冒冷汗/_\
諗諗下仲有心跳加速同手震
好誇呀
我真係咁弱/_\
同時
今日收到喜樂少年編輯既回覆
你的新文章用短篇小說的手法來寫,不錯!相信你也是喜歡文學的同路人。
好開心XD
*
03.31
體力透支
仲要上PE堂
BTW投球我今日入左兩球
好叻呀XD
*
04.01
乜咁快4月
我成日打日記都唔知既
捐血既後遺症係好眼訓
打呵欠既密度係一分鐘一個- -
|