2011-05-16
05.16
興奮興奮
我篇稿又登左喇XD
不過聽日就要同翠珊分開
我有十萬個唔願意
翠珊真係好可愛又率直
一講起KOREA就有好多話題:)
多謝MS LO咁眷顧我
調完都係坐前面XD
我開頭調轉左張座位表睇
仲以為MS LO打我入冷宮
坐最後一排!!
我都知MS LO唔捨得我架喇
另外今日好hyper同翠珊講緊華麗的挑戰有幾好睇
之後唔覺意畀MS LO聽到
轟炸MODE:你仲有時間睇電視\_/
翠珊仲要踩一腳:佢唔係睇電視呀佢係睇卡通片
MS LO:你仲要五個月就揀大學...你呀...
哈哈
MS LO鬧人個樣特別好笑
*
05.18
終於等到再覆診
醫生第一句就係
報告出左係良性腫瘤
個範圍好大
一定要做手術
如果唔係會入骨
最後舊骨會脆
仲要等6月7電腦掃描先知個手術點做
最壞既打算係CUT左我個腭骨
之後CUT我身體某部分既骨去REPLACE個腭骨
我仲諗住做完之後可以又彈又跳
點知個醫生話
你會入院架WOR
做完要訓3 4日
咁咪悶死我LOR
所以係FB留定言
確是腫瘤 可我不想入廠呢 未知屆時友好會否探訪 @@
好多謝VIVIAN MASMAS 同MIKO
咁早應承探我XD
另外肝同膽固醇既報告都出左喇
呢兩樣就冇事
頭先懶醒咁SET左PUK LOCK
點知未禁PW就自動LOCK左
搞到要打去3求救
好樣衰呀><
心情有少少低落TIM
|