2011-06-13
06.13
今日去聽報告
其實都有D唔開心
決定左個手術點做
要拔走三隻牙
估唔到我咁年輕就好似D呀婆咁冇晒D牙\_/
嗚嗚
而且醫生話仲可能復發
廿三入院
廿四做手術
會唔會有人黎探我呢-V-
佢個名叫造釉細胞瘤~_~
*
06.14
考完中文小組討論
成個人都輕鬆晒
COOL^^
*
06.15
我係度播STARLIGHT MOOLIGHT
之後家姐就話呢首歌好聽
哈哈
連好憎KOREA既姐姐都畀我感染到鍾意SECRET^^
*
今日考個人短講
都知道不妙架喇
聽講有人畀小曼鬧得好西利
我D簡而精呢簡到仲有一分鐘剩~_~
*
06.16
RE同環境冇乜溫
但唔知點解好意外地答得幾好
寫得好多好有條理
嘻嘻
*
本來以為自己ORAL好黑仔
1.最後個批先到我
2.得3個人挨5分鐘
但4個字:狀態大勇
let's get the ball rolling
唔通我太先聲奪人
其他個兩個嚇窒左-3-
仲要全程唔講野
搞到我要施展渾身解數引佢地講野
其實HEALTHY TEETH真係好易講
點解佢兩個可以冇野講冇IDEA
有冇人知粉紅色紙個個高級D定藍色紙個個高級D架?
我見到藍色個個成日望住我微笑
有機會5*
*
另外見到一個奇境
我未見過人可以咁蠢架
第一佢唔見左准考證
第二佢又唔帶身份證
第三佢到最後一刻先同監考員講
我真係唔知笑定喊好-3-
|