07.02
HAHA 收到公教報既禮券之後梗係要買野啦 買野個頭近爸爸做野個度 所以去探佢 照舊食紅豆涼粉冰 當爸爸想賣單個陣 老闆娘話 我請靚女食架XD 其實我聽唔到係靚女定叻女 不過一樣咁開心
買左個新筆袋 我覺得好靚XD 因為係鴨仔
呢幾日得閒 搵返塊PUZZLE畫下畫上下色先XD
我親手做架 我覺得拆散佢 送畀朋友好有意思^^