2011-06-29

06.29

為什麼學校沒有人理會我沒有人關心我T^T

*

連續兩篇登左^^

*

陸續派卷

中化唔合格T^T

UE大跌廿分平均分的確令人痛心
但唔知點解弱項MATCHING會滿分-,-

雖然ECON整體唔高分
但SECTION C唔錯
MELO讚我有ECON頭腦
因為SECTION C係讀唔到架XD

PA冇讀一個TOPIC都有5字尾
都幾好
同某人拉近左距離B-)

*

06,30

唔理呀
釘返耳環先XD

*

07.02

幾經辛苦
我於學識CONVERT VIDEO落手機度
以後可以慢慢睇SNSD F(X) SECRET跳舞: )

2011-06-29 04:13 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 316 | »