2011-06-29
06.29
為什麼學校沒有人理會我沒有人關心我T^T
*
連續兩篇登左^^

*
陸續派卷
中化唔合格T^T
UE大跌廿分平均分的確令人痛心
但唔知點解弱項MATCHING會滿分-,-
雖然ECON整體唔高分
但SECTION C唔錯
MELO讚我有ECON頭腦
因為SECTION C係讀唔到架XD
PA冇讀一個TOPIC都有5字尾
都幾好
同某人拉近左距離B-)
*
06,30
唔理呀
釘返耳環先XD
*
07.02
幾經辛苦
我於學識CONVERT VIDEO落手機度
以後可以慢慢睇SNSD F(X) SECRET跳舞: )
|