2011-08-08
08.08
終於等到出糧:)
我買左隻大頭鴨耳環
有冇人覺得佢好得意呢:P

*
08.10
突然諗起D好搞笑既野
舊主任真係好怪
芬達撈飯食
粟米湯落美極
真係押晒韻:)
*
如果我都有個初哥哥
咁幾好呢..
*
08.12
出糧了!
擺脫舊公司X)
1日咋3百幾好爽

然後梗係獎勵自己
去KINGS N CREAM食ICE CREAM :P
真係好靚好靚呀個CHOCOLATE NIGHT
設計也不錯


*
最後當然買D護膚品啦XD
*
補習DANIEL好幽默呀
(對住D女仔講)
邊個等邊個有IMPLICATION架(男等女定女等男)
最多要BF等15MIN好喇
點解呀?因為租值會消散架嘛
揀BF就要揀INTRA-MARGINAL
你當佢MARGINAL好喇
I CANT AGREE MORE:P
|