2011-07-11
07.11
好開心呀
一擊即中
我入左百瀧CAFE
即係POKKA CAFE個姊妹:)
*
好多人唔明咩一擊即中
等我解釋下啦
即係我幾乎唔駛點INTERVIEW就請左我
得閒黎探我
我係沙田XD
*
07.12
之前行過旺中都想試下D雪糕
12蚊4球WOW
超抵
今日終於叫左
好好味呀@@
下次都要叫返咖啡 朱古力 荔枝味
香芒熱情果就麻麻地:(
*
我依家好積極
就係因為知道要做暑期工好忙
先會拚命溫書
我希望我處理到啦XD
依家作定三個月既稿先:)
*
07.15
新個間餐廳好辛苦
成日畀人喝
肯定係唔抵得我咁靚:P
|