2011-08-25
08.25
係時候放手
*
08.26
新買的ONE PIECE
如何!?
係咪好有我STYLE-V-
波點傘MY FAVOURITE:)

CARAMEL JELLY COFFEE^^

HAAGEN DAZS COUPON+BRIGHTENING LOTION*V*
ANNE叫我教佢PARTNERSHIP
教到人係一種福氣
好開心幫到佢:D
*
08.29
我要向大家公佈
我既新歡係黑珍珠YURI同G.NA
真係好索呀:)
但我依然咁愛SEOHYUN,SUNHWA同F(X)架
*
08.30
好傷心啊
近排睇BANMAL SONG合唱
覺得容好似唔再鍾意SEOHYUN咁
此情不再:(
|