2011-08-25

08.25

係時候放手

*

08.26

新買的ONE PIECE
如何!?
係咪好有我STYLE-V-
 
波點傘MY FAVOURITE:)

CARAMEL JELLY COFFEE^^

HAAGEN DAZS COUPON+BRIGHTENING LOTION*V*

ANNE叫我教佢PARTNERSHIP
教到人係一種福氣
好開心幫到佢:D

*

08.29

我要向大家公佈
我既新歡係黑珍珠YURI同G.NA
真係好索呀:)
但我依然咁愛SEOHYUN,SUNHWA同F(X)架

*

08.30

好傷心啊
近排睇BANMAL SONG合唱
覺得容好似唔再鍾意SEOHYUN咁
此情不再:(

2011-08-25 08:03 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 316 | »