2011-08-16

08.15

死啦
公司D野食咁好味
同事又咁好
真係唔捨得走TIM:(

*

08.16

最鍚我個個男仔冇返
搞到我冇得食蟹籽三文魚炒飯:(
SOSAD

可否不要再對我說甜言蜜語
我很煩

*

08.17

LAST DAY
再見喇意樂


88
黃子華經理
TOMMY主任
慧慧主任
曾經出現過的阿智
已離職的杏賢
第一個主動幫我既靚女晴晴
好似MIKO既傻MON
又愛又恨的家寶
靚女CUTZ
索女CHEUNG
成日煮野食畀我的NEUTRON


第一好男人阿立
緋聞男友余文樂
傻仔山
豪仔
仲有第一次見到我就即遞FORM既阿昌
我會掛住你地架HAHA

*

08.18

覆診AGAIN
醫生話生返D肉喇終於
以後用針筒自己洗傷口-口-

之後約左傻MON食雪糕
WOW好滑呀
不過點解係豆腐味既:P



2011-08-16 02:44 AM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 316 | »