2011-07-31

07.31

點解近排冇人留言既
好DRY TIM

*

今日一返工
就發現
咦 冇褲既-_-
再搵
都係冇BOR
邊個死變態
暗戀我都唔駛收埋我條褲呀/_\

*

08.01

新一月新開始
好期待出糧
究竟經理有冇呃我架
真係個個都28咋喎
呃我我唔做架!

今日黎左個新主任
完全唔識笑
又木納
真係-,-
之後要同佢食飯真係唔知講乜
我就話:部長 你好COOL
佢:我係主任 唔係部長
唔知邊個衰人呃我佢係部長-口-
搞到我超樣衰

*

之後好快熟左
家寶扮佢D似有型又似自閉既動作好似:P
笑死我XD

經理叫我UPGRADE下自己
食左佢-,-

我都唔知自己係咪咁厲害
真係將舊冰山劈開左
我唔小心撞到

佢:點解你唔撞落黎撞落黎起碼冇咁痛
    有我攬住你丫嘛
    係咪先

好肉麻-口-

*

廚房個D人又係
我話食烏冬真係煮畀我
正常得頹飯食架咋
我有冇咁大魅力呀:P

*

08.02

死啦
我補習個時個心都唔知飛左去邊
聽左等於冇聽

*

我:咦 你仲有10分鐘咋喎
新主任:做咩呀 你掛住我呀
我:哈哈 我聽日休息喎
新主任:咁應該係我掛住你XD

*

黎左呢間公司成日畀人讚靚女好開心:D

2011-07-31 11:24 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 316 | »