2011-07-31
07.31
點解近排冇人留言既
好DRY TIM
*
今日一返工
就發現
咦 冇褲既-_-
再搵
都係冇BOR
邊個死變態
暗戀我都唔駛收埋我條褲呀/_\
*
08.01
新一月新開始
好期待出糧
究竟經理有冇呃我架
真係個個都28咋喎
呃我我唔做架!
今日黎左個新主任
完全唔識笑
又木納
真係-,-
之後要同佢食飯真係唔知講乜
我就話:部長 你好COOL
佢:我係主任 唔係部長
唔知邊個衰人呃我佢係部長-口-
搞到我超樣衰
*
之後好快熟左
家寶扮佢D似有型又似自閉既動作好似:P
笑死我XD
經理叫我UPGRADE下自己
食左佢-,-
我都唔知自己係咪咁厲害
真係將舊冰山劈開左
我唔小心撞到
佢:點解你唔撞落黎撞落黎起碼冇咁痛
有我攬住你丫嘛
係咪先
好肉麻-口-
*
廚房個D人又係
我話食烏冬真係煮畀我
正常得頹飯食架咋
我有冇咁大魅力呀:P
*
08.02
死啦
我補習個時個心都唔知飛左去邊
聽左等於冇聽
*
我:咦 你仲有10分鐘咋喎
新主任:做咩呀 你掛住我呀
我:哈哈 我聽日休息喎
新主任:咁應該係我掛住你XD
*
黎左呢間公司成日畀人讚靚女好開心:D
|