2011-07-22
07.21
第二日返工
但第一次返夜
之後好多男同事都好猴急咁喎
可能好耐冇見過異性動物啦
一見到我
即刻獻殷勤
阿芝
你洗布呀
駛唔駛幫你洗呀
阿芝...
*
07.22
失而復得的300蚊惠康券!!
之後以為寄失左*V*
太好喇搵得返XD

*
點解我會想睇偷心大聖PS男架-,-
*
07.23
哈哈
我覺得個主任好好呀
好過經理好多
T:芝芝 你林檔
T:係咪呀 芝芝
so funnyXD
我:tommy 我收工喇
T:你收工 邊個畀你收工
我:我返2-5丫嘛
T:唔理你呀 你地是旦一個收尾呀 就你啦
我:好啦 我約左人呀
T:約左邊個先
我:(微笑)
T:係咪男朋友先
我:係呀
T:咁你走啦
另一個男仔:我都約左女朋友呀
T:你唔似WOR 你留低:)))
*
其實我係要去中央圖書館借書
得個度有:(
去度順便食想食好耐既野XD
ZAZANG
Cheese cake+Ice cream=fabulous
食完我覺得我既人生好美好啊:D
*
07.24
星期日
忙到癲
我真係林檔喇今次
已經十一點幾
T: 野 求下你啦
見係TOMMY
留多陣:)
|