2011-09-07
09.07
醫生話我個傷口KEEP得好乾淨
兩個月之後先要返去覆診:P
兩個月唔可以做運動
攞正牌唔駛上體育堂
超正XD

*
去到佐敦梗係要食CRUMBS啦
有3個TOPPINGS!!
楓糖香蕉+DOUBLE BROWNIES+MOCHI:)

*
09.08
心藥呢!?
*
09.09
9號喇
呢幾日打卡都發現未出糧
我就好炆
由上個月17號到依家都未出
超嬲
之後鏟上去意樂
其實係探同事們XD
*
原來最後一期係出支票
嚇得我
好似出多左人工畀我添:D
*
之後經理叫我做一日臨時工
話唔夠人用
出到40蚊1個鐘即刻出糧
又係特別待遇
我無法子唔心動添
最後都係心軟
咁就搵到銀220XD
*
本來約左PETER肥聰KITTY一齊食TEA
變左食完返工
我請
係咪好豪呢
仲有八折@@
我個碟仲要係係廚房拎
唔計落單度
經理為左留我仲批准我著自己鞋返
好大牌:P
*
最後因為就中秋仲有兩隻水晶梨拎返屋企
好大收穫
我真係好鍾意好鍾意呢度既同事架
不過鍾意還鍾意
讀書真係要認真
我唔答應經理一星期返一日
我要考好AL!

|