2011-09-13
09.13
好開心阿智可以重新振作:)
大概只有不斷買野才可填滿那空虛的心靈

*
09.15
派左AL時間表喇
出年5月2號考完
已擇吉日5月5去韓國/台灣:@
諗起就興奮><
*
09.17
溫溫下書想出去行下
準備出門口
細佬:你好核突呀
晴天霹靂@@
即刻望全身 著得陽光左D姐 :P
細:你好核突呀(今次仲指住塊鏡叫我睇)
心諗唔通話我天生樣衰冇得救甘串
家姐:你好蠢呀 依家仲唔知
摸下個頭
原來痴左塊髮貼落我度-口-
*
買左某份潤唇膏畀某人
好貴呀
我自己都唔用咁貴XD
送給DRY爆的你:D

經理又叫我臨時返工
錢作怪
佢仲唔小心咁出多左1個鐘糧畀我:D
客人叫 小職員我
叫主任 投訴經理=口=
算吧啦/_\
|