2009-01-09
其實我都係想有人同我講句生日快樂
這個要求過分嗎
一次又一次的失落
為什麼我總是被遺忘的一個
最早送生日禮物既竟然Skinfood
2008年12月尾已經寄左去我屋企
SUPRISE;]

父母的利是
今年呀媽好重本呀XD

姐姐送的BOOTS

吉蒂送的情書和薰衣草睡枕
知我失眠
夠體貼呀

多謝水魚送的DVD
你畀我既時候我差D湧左D眼淚出黎
真係好感動
我以為得吉蒂份禮物*_*

多謝SHARON的生日卡

離開時的不快樂 妳用卡片手寫著 有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
開心與不開心一一細數著 妳再不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
正當我以為我個生日就咁完左
我有三個SURPRISES
弟弟送的芝士圈和芝士波

食晚飯中途姐姐送的第二份禮物
ITALIAN TOMATO蛋糕
依次為栗子藍梅芝士蕃薯朱古力
價值不菲呀
好好味呀;]

最開心係麗玲個電話同禮物
佢係我小學同學
千里迢迢去到我屋企樓下送禮
真係好感動
個盒內有乾坤架
見到D零食好開心
有朱古力餅MELTYKISS欣欣杯DOVE好多糖
仲有生日卡
你對我真好T^T


*後記
畀我發現原來我爸爸畀左錢我弟弟買禮物既
我弟弟仲要虧空公款買左自己D零食
嬲嬲地\_/
|