2010-12-11
12.10
成功請假
休息一天
然後放學約左GIGI MOONY&SHARON
第一次好豪地食野
第一次係SPAGHETTI HOUSE食野
第一次食芝士火鍋
好好味
邊個話病人食野冇味架











*
12.11
第二日好乖咁翻去幫手
唔知點解今年我特別好鍾意間學校
亦都係第一次好認真咁遊戲
原來真係好開心
讀左六年先對學校有少少感覺會唔會冷淡左D
有人一見到我
就問我係咪有個細佬
唔會似樣到咁卦:$

I LIKE NOBODY 添添XD
可愛過我細佬好多

REWARDS
有陶瓷啦書籤鎖匙扣筆糖檸檬茶
最開心既係我同偶像表白左喇
係咪叫力暢?
佢好謙虛:唔好咁講 你都得架XD
仲有呢
如果我結到婚
唔知家寶SIR願唔願意做我既攝影師呢
KAKAKA
*
12.12
溫書
上次見個細佬飲杯BABY CHOCCINO咁開心
我見平平地8蚊我又試下先
點知都幾難飲
之後去熊貓專門店食YOGURT
 
*
12.13
OCEAN PARK TAKE2
80蚊真係好抵XD
跟住PETER 123 肥聰
個行程真係好PACK
好快就玩晒D機動遊戲
有D仲玩幾次
好多時間剩
唔駛點排隊既感覺真好XD
滑浪飛船X3
瘋狂過山車X2
極速之旅X2
越礦飛車X2
沖天搖擺船X1
摩天巨輪X1
飛天秋千X1
太空摩天輪X1
香港賽馬會大熊貓團X1
呢4日都好充實XD
|