2010-11-08
11.08
是否到了極限
*
11.10
井喬同劉醒好SWEET呀
千方面計整粒藥落D野食度XD
*
11.11
狄娜對我梨渦淺笑
*
11.12
今日去HALL聽中7講野
講者好有料
我封左你做我第N個偶像
我會默默追隨你架XD
我:殷SIR係咪都黎參與呀
陳:係呀
我:點解既 之前唔係唔肯架咩
陳:可能因為你呢
沾沾自喜
放學見到MS WU
我:我同ECON呀SIR好熟架
WU:繼續熟啦XD
個個都睇義海豪情
我都著左魔幾集咋
九妹果句好好笑
佢話返去開記者招待會
高招呀
*
11.13
CARAMEL COFFEE
都係太甜
下次EXPRESSO算
今次我請GIGI食肉丸飯
POST相先




*
11.14
開心事有二
一)
出左去佐敦 梗係順便搵我既首席髮型師江仔啦
江:喂 你點呀
我:我想剪頭髮
江:剪邊度
我:前面D陰
正當佢想剪既時候
我:你唔會收我錢架可(E字笑)
江:都未見過D人咁無賴架
我:遲D我地學校玩年宵 你會黎幫襯架可
江:你會唔會要我買晒你成個攤位
我:唔會
江:剪完喇 你走啦
我:唔該晒 我請你食糖呀
江:我唔食糖架
我:咖啡味喎 咖啡好好味架喎
江:我知呀
YES 成功免費修髮
二)
我:唔該呢度有冇賣乾炒牛河
男:有呀
我:幾多錢呀
男:30蚊 但你食緊包喎
我:唔係呀 我買畀細佬食架
男:邊有咁好既家姐架 自己食包 細佬就食呢D
我:哈哈(無奈笑)
男:喂 你收唔收細佬呀仲 我想做你細佬
我都想睇清明上河圖呀!!
這是爸爸買的素食
係咪好多款好幸福呢

豪一次
好貴呀
送畀人自己都唔捨得食
我好鍾意粒玫瑰XD

|