今日好早就起左身,
訓唔返..
唉...
maths,
教得好慢,
不過好彩都明佢講咩..^^
music,
mr.wong唔知做咩,
我地成班去左mmlc,
我同葉旖珺..張凱琪睇鬼故,
好恐怖....><
miss.cindy,
冇咩特別野,
蘇文康讀果篇野超好笑呀..
lunch同蒸魚..christy and焦焦食..
食完返學校。
中文,
miss chu都唔識教嫁,
d人講多2句佢又唔知點做,
又唔識安排,
搞到我狂講粗口,
失敗..
放學,
睇人ge某一d野(crystal lai..蒸魚..christy..你地明啦..)
真係超勁嫁..哈哈
跟住就返屋企lu..
|