我已經十年冇打日記啦.
今日打返,
差d唔記得左個password,
撞左幾次,
得左..
琴日整部電腦,
整到好晏,
所以今日成12點幾先起身,
一起身就食lunch,
都未試過..
蒸魚..christy..and等等人(人數太多..不能盡錄..敬請原諒)
我整返部電腦,
係咪好開心呢..?!
哈哈....
第一日就唔咁自大啦..
希望大家都有開日ge一日...
希望我都有啦..
今日,
係派發成績表既大日子,
我約左蒸魚同我一齊去..
去到學校,
就上課室,
同左mr.tsang傾左一陣
就入左課室見mr.yeung..
佢同我講左d係人都會講ge野,
就叫我下一年俾心機讀書,
mr.yeung...我會嫁啦..
見到份成績表,
考第五,
ok啦...
希望下一年會考好d...
跟住去左christy屋企玩..
我地係度砌砌圖,
砌左好耐,
跟住5點9就走左..
去左大m食野就走lu...