今日放假,
屋企又冇人,
悶到嘔泡,
仲以為好好玩......
被愛,
是一種幸運,
愛人,
亦是一種幸運,
而相愛,
是一種幸福.......
愛,
可以用付出多少來衡量嗎?
愛上了一個佢愛我多過我愛佢ge人,
這是幸福嗎?
但願這是......
今日,
beaky同d人講話ti同蒸魚講beaky既壞話,
因而蒸魚嬲左beaky,
其實成件事都唔係咁.....
成件事係點,
我都係知d唔知d,
所以我係未清楚成件事之前,
我唔會話邊個好衰,
又話姐幫邊個唔幫邊個。
我都希望知道呢件事ge人,
係未清楚成件事之前,
唔好亂咁信人,
又話姐罵人。
如果唔係,
會對某d人好唔公平嫁.......
總之,
呢件事未清晰ge時候,
任何人都唔應該俾自己ge意見落去,
又話姐亂咁信人所講ge野......