今日,
部電腦終於開到啦,
唔知點解好想見到佢,
我知同佢都冇咩可能,
都係算啦。
同左jenny講左一陣電話,
就睇電視囉。
我覺得焦焦,jenny,趙lokman同梁xxd關係好亂,
我係局外人,
睇得好清楚。
不過都唔係好關我事,
所以我認為,
身為旁觀者,
唔好俾太多意見去人地ge感情度,
如果唔係只會害左佢地......
今日係家長日,
因為同左Leo調時間,
所以一早就去左。
我同媽咪等左一陣,
同左miss.ching傾左一陣,
就入左去見mr.yeung,
佢叫我睇多d英文書喎,
我盡量啦........哈哈
我一睇成績表,
考第六喎,
雖然退步左,
但係考到十名之內,
都算唔錯啦......
跟住同左黎家賢Crystal去行左一陣,
同佢食完野,
就走左啦。
唔知d人又考得好唔好呢?>3<