上maths既時候,
又唔記得bring classwork,
好彩唔使企。
點知christy叫mr.tsang罰返我企2分鐘,
勁無奈,
不過都係自己衰,
唔記過bring classwork......
本身mr.chui要罰我地留堂,
因為個颱風,
所以就唔使罰,
勁好啦......^^
跟住睇林xx打乒乓波,
佢走左之後,
我就同jenny和tiffany去買cookery既野。
買完之後,
就返番學校。
點知臨走既時候,
mr.man落左黎,
同我地講野,
有兩段時間,
mr.man係咁望住我,
好似好像同我講咁,
勁無奈......==
不過返到屋企,
諗返mr.man講既野,
無可否認,
又真係幾岩既。
我諗,
如果我再唔努力既話,
唔單只父母,老師同埋某d同學失望,
我自己都會為成績唔開心.......
所以一定要努力,
自己唔失望之如,
佢都唔會為我傷心......

|