今日,
覺得心情幾好,
仲諗住成日都會咁開心,
點知,
事與願違......
朝早都冇咩野既,
點知上maths堂時,
周嘉全俾支塗改液我,
原來爛左既,
整到成件衫都係塗改液......==''
mr.tsang又話幫我整走佢,
點知又話幫唔到我,
衰人......
跟住睇班F.2既扔豆腐,
勁好笑。
跟住去左睇師生賽,
我支持老師,
但係crystal,焦焦,蒸魚同beaky都覺得學生會贏。
最終,
老師贏左,
我勁開心,
證明左我一向睇野係好好,
就算揀咩都好,
都唔會差得去邊啦,
呵呵......^^
睇左班男仔踢波,
ok啦,
都係mr.chui 勁d。
睇日就係佢生日,
都唔知點,
不過都係算啦......
呢d野,
都好難估計既......
 |