今日係個show,
我地未整完條褲,
所以我地一早就去左細m度整。
我地整得不知幾辛苦,
所以真係好想得到一個好好ge結果...
但係事與願違,
我地係第一班,
咁就做左白老鼠...
個咪又唔得,
d音響又鬼死咁大聲,
我同Alan講咩都冇用啦,
d人都聽唔到...><
我..yvonne同alan落到台,
勁無奈,
都估到冇獎嫁啦....XD
你話,
做得咁辛苦都唔知為咩,
唉...
個口號又咁遲先知,
讀得唔好,
真係冇野好講啦..
不過我啦....Yvonne啦....Alan都好俾心機,
自問係個台度,
表演都幾好,
只係d人聽唔到姐....
放左學,
同蒸魚..Tiffany..Crystal Lai食pizza hut,
勁好味呀...
食完之後,
去左趙lokman屋企,
有我..蒸魚..Crystal Lai..Philip..丁丁..咁梗係有趙lokman啦..
我地係度玩,
我俾丁丁同趙lokman打到死死下,
蒸魚都好慘,
趙lokman同丁丁狂用個波踢佢,
Crystal Lai就好d,
冇咩受傷....
好彩我唔單只識空手道,
仲識小小踢波(講下姐)...
丁丁仲叫趙lokman唔使俾面佢,
車....
我唔使你俾面呀...丁丁
仲同丁丁講一d小學ge野,
好想快d返小學呀....
後尾連打緊機ge Philip都玩埋一份,
哈哈...
今日都算係先苦後甜啦....

|