今日去左做個board,
勁大風,
吹起埋d野......
我,焦焦,crystal,同埋班男仔,
唔俾mr.yeung走,
佢為左走,
請我地食雪糕,
哈哈......
我地做個board,
勁好笑,
雖然冇小小累,
但係咁好笑,
唔做都唔得啦......
班男仔又成日話我鍾意林xx,
俾佢地激死啦,
其實都有小小鍾意既......講下姐......哈哈
今日上堂都冇咩野發生,
只係同d人講下野,
吹下水囉。
點知就係放學之後......
我同焦焦,黎家賢同陳君瑋做sci,
做左勁耐,又熱喎,
之後,陳君瑋走左,
我同焦焦,黎家賢去買材料,
行左勁耐,
可以話係行左成個上水,
勁累。
返到屋企,
隻腳鍾左,
都唔知聽日點返學......
不過我諗到聽日可以見到佢,
又唔想唔返喎......