今日1點3去左mK到唱K..
本來想10個人..
因為可以去到(2點至)8點先完..
點知珊唔去..
琪今日先話冇$$唔去(之前話去囉..)
琳就唔去..
ccH..唔去..
最想佢去囉..唉-3-
之後得番5個..
4女1男..
哈..我喇..維喇..蒿喇..勺喇...狗狗喇..(狗狗大家都知邊個囉可..?男的dog..)
一開始就向大水x個站到等喇..
之後去旺中..
之後唱到4點45分..
就踢我地走..
超燥..
之後去旺中..
蒿要買野..
維幫佢睇..
狗狗..我.勺..就自己行..
哈..隻狗狗比我同勺..
佢請野比我地食..(係被迫..Xd)
之後就行行行行..
又唔可以同蒿..維行..
之後5點幾我地5個就走喇..
到大水x個站..蒿走喇..
同佢傾好多野呀..
之後我地講喇..
狗狗問維.."假如你係巴士司機..第一個站有5個上左車..第二個站有2個落左車,7個上左車..第三個站有2個落左車,9個上左車.........(未講完)"
維.. 好耐真咁數手指..
之後狗問"咁巴士司機叫咩名.."
維話"关我咩事.."
勺話"你講多次題目."
狗講"假如你係巴士司機..."
我話"未..王詩維囉.."
之後我地係咁狂笑..哈..
超kai..
明明係关維事..佢都話关我咩事..
之後我地由大水x站笑到會所個到..
因為我地4個係咁笑..
維..喊..真係sorry呀..
我地飲水喇..
之後同維講左D野..
搞到我想喊..哈..kai子..
可想言知我真係超鍾意佢..
之後狗狗爬左條sir流梯到..
最高個到落唔番黎..
要抱佢落黎..
明明大過我都驚囉..o咀..
我跳落去都唔驚喇..
你驚..
之後挽"捉依欣..同 散汶雞.."
隻狗狗點都捉唔到我地3個囉--
捉依欣要人幫..
散汶雞..唔比得佢做..
因為佢都捉唔到..
明明出聲..個個冇落地..(姐係冇出貓喇)
都捉唔到囉..-3-
捉到8點都捉唔到..
閃喇..
熱死呀..
期望31號我地幾個向電話到倒數!!
|