| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 一日仆街幾次我快瘋了.. |
分類: 未分類 |
上咩學堂..
之後..
又要測試..
我做完..
比呀雪抄..
之後就落堂喇..
之後中文堂..(3堂呀..-3-)
頭兩堂我地向到挽..
佢叫我地溫書..
之後落堂..
哈..勺勺咩左我幾多次..
第3堂喇..之後又要測驗...
全完唔識做..
亂做之後就落堂..
到綜人堂..
有老師黎睇堂..
悶~~
之後係咁聽書..
但係都唔明囉--
唉唉..
之後抄曬D重點就落堂喇..
之後食飯喇..
我地又係3個一個飯盒..
我地唔洗5min就食曬..
勁呀..
週會向課室上..
悶到死..
做D工作紙..
未話要寫比某三個人既..
我寫左..
"hI"
'你好.."
"今日天氣好好可..?"
咁就交左喇..
之後放學..
我地去左會所到挽..
挽"捉依欣.."
我因為捉人向條"流梯"行落黎..
仆左2次..
第2次..仆左唔起身..
訓左到..
哈..
挽到勁high囉..
之後5點幾去左咩險樂園..
哈..
我地唔洗做好多$$.
就夾到好多公仔..
部機壞左..
有大約50個到..
哈..正呀..
之後我地4個挽個個機..
挽完之後..
因為個個野仲向到..
咁我囉左諗住向去另一邊..
但係琳同琪左住我..
勺勺幫我..
但係又比琳囉左..
我又仆左..
之後琪同勺付我起身..
笑死我喇..
之後番屋企..
7點半先番到屋企..
聽日番到學校分公仔呀..yaya
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 90 | »
|