今日首先就上咩學喇..
無聊..超眼訓..
一陣就落堂喇..
之後小息喇..
佢地又買野食..
食完之後已經完左喇..
之後去課室囉書去2樓上堂..
之後做咩聆聽..
因為係英文同眼訓..
所以最後訓左..
個個黎黎叫我--
好撚攰囉唔該..
之後訓下醒下就過左..
之後上番去..
上va..
向到整野..--
一陣就落堂喇..
上去..
又係3個食一盒飯..
哈=]
之後打鍾喇..
上去搵琳佢地..
之後落去..
之後維同琪要背書..
我又背..
哈..背到D喇..
但係我又唔洗默..
--
之後珊向1樓落番黎..
話見到我個軒個本薄..
話佢D字好令..
同..同我一樣好細仔..
唔該..我寫左好多喇..
之後就打鍾..
個何世亮比佢杯野飲我..
個飲管半枝都有佢D口水--
算..照飲..
(仲記得之後食左袁梓謙個個野食..
佢話"有我D口水.."
我"得喇"咁就食左..
佢話"好勇"
其實有咩咁勇--
之後唔知佢同咩咩咩講"我地不嬲都一齊緊..佢話唔想公開."
個個咩咩咩"哦~~"
哈..=]
挽都唔好囉依D野黎挽..
我鍾意既只有佢一個..)
之後上去上堂..
做功作紙..
之後幫雪做..
抄到隻手好攰,,
之後落堂..
個sir同黎黎..黎左之後.
又要舉手..
話向個陣食野..
(朝早個陣已經舉左次..
個個都舉左m記..
o左..個個一手囉住薯條..一手囉住個包..一腳囉坐可樂..
哈..=])
咁我冇舉..
黎黎叫我地留向到..
話我地一定要舉.
唔該我唔舉姐係食咩都得喇..唔好咁煩喇..
之後我地全部決定食大快話--
放左唔洗獨唱..(係搵唔到佢)
咁我地4個(我..琪..維..珊..)去新港城..
之後個新港城街市出面個個電梯個陣..
睇到琪個妹..同佢Dfd..
咁琪妹比人話緊..喊..
之後我地3個唔理照行..
之後我係咁叫琪佢都..
當我冇到..
妖佢..
咁我地唔理佢..
之後行行.
睇到某某..
但係都係冇講野..
之後就去搵琳..
之後就又行..
6點個陣..
我地去左m記..
珊走左..
食薯條..
唉..(我久維3.5..口3.5..琪18..哈..=])
之後行行行..
最個番屋企之後..
琳同維向噴水池個到打--
琳幫D人衰人..奸維..
維話"黎"
之後琳捉住維..
維..哈=]
都整唔到琳..
哈..我笑到死..
哈..維"help.."
我真係笑到kai左..
明明唔係講緊依家野..
依家就唔知講緊D咩..
之後唔挽就番屋企喇..
哈=]今日都冇去到我地口中所為既沙灘..
-3-
我地2時先講到一句野..
諗住住講個陣..
卻冇左依份勇氣..
真係冇用..
唉..
|