我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 6
累積人氣: 2658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


哈..=] 分類: 未分類

今日首先就上咩學喇..

無聊..超眼訓..

一陣就落堂喇..

之後小息喇..

佢地又買野食..

食完之後已經完左喇..

之後去課室囉書去2樓上堂..

之後做咩聆聽..

因為係英文同眼訓..

所以最後訓左..

個個黎黎叫我--

好撚攰囉唔該..

之後訓下醒下就過左..

之後上番去..

上va..

向到整野..--

一陣就落堂喇..

上去..

又係3個食一盒飯..

哈=]

之後打鍾喇..

上去搵琳佢地..

之後落去..

之後維同琪要背書..

我又背..

哈..背到D喇..

但係我又唔洗默..

--

之後珊向1樓落番黎..

話見到我個軒個本薄..

話佢D字好令..

同..同我一樣好細仔..

唔該..我寫左好多喇..

之後就打鍾..

個何世亮比佢杯野飲我..

個飲管半枝都有佢D口水--

算..照飲..

(仲記得之後食左袁梓謙個個野食..

佢話"有我D口水.."

我"得喇"咁就食左..

佢話"好勇"

其實有咩咁勇--

之後唔知佢同咩咩咩講"我地不嬲都一齊緊..佢話唔想公開."

個個咩咩咩"哦~~"

哈..=]

挽都唔好囉依D野黎挽..

我鍾意既只有佢一個..)

之後上去上堂..

做功作紙..

之後幫雪做..

抄到隻手好攰,,

之後落堂..

個sir同黎黎..黎左之後.

又要舉手..

話向個陣食野..

(朝早個陣已經舉左次..

個個都舉左m記..

o左..個個一手囉住薯條..一手囉住個包..一腳囉坐可樂..

哈..=])

咁我冇舉..

黎黎叫我地留向到..

話我地一定要舉.

唔該我唔舉姐係食咩都得喇..唔好咁煩喇..

之後我地全部決定食大快話--

放左唔洗獨唱..(係搵唔到佢)

咁我地4個(我..琪..維..珊..)去新港城..

之後個新港城街市出面個個電梯個陣..

睇到琪個妹..同佢Dfd..

咁琪妹比人話緊..喊..

之後我地3個唔理照行..

之後我係咁叫琪佢都..

當我冇到..

妖佢..

咁我地唔理佢..

之後行行.

睇到某某..

但係都係冇講野..

之後就去搵琳..

之後就又行..

6點個陣..

我地去左m記..

珊走左..

食薯條..

唉..(我久維3.5..口3.5..琪18..哈..=])

之後行行行..

最個番屋企之後..

琳同維向噴水池個到打--

琳幫D人衰人..奸維..

維話"黎"

之後琳捉住維..

維..哈=]

都整唔到琳..

哈..我笑到死..

哈..維"help.."

我真係笑到kai左..

明明唔係講緊依家野..

依家就唔知講緊D咩..

之後唔挽就番屋企喇..

哈=]今日都冇去到我地口中所為既沙灘..

-3-

我地2時先講到一句野..

諗住住講個陣..

卻冇左依份勇氣..

真係冇用..

唉..