我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 4
累積人氣: 2665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


唉... 分類: 未分類

今日普通話傾野..

之後綜人去搵周公..

咩學測驗..

英文聽書..(完全聽唔明既聽書..)

中文默書喇..

我當然係出貓喇..

之後韓家光無喇喇話默到依到就得..

我抄多左..

塗左..

佢一本一本睇..

我同全班1/4都死左..

佢話可能記小過..

屌佢..出貓算比面佢喇..

之後佢問我點解背..

我話..你都知你自己喇..講到咁點默呀..

佢聽左a都冇a..

之後都係會記喇.

可能0分..可能記..

因為咁我..個陣喊左..

之後同琳搵老師又喊..

跳舞個陣又喊..

跳完個陣又喊..

我可以因為咁而喊咁多次..

喊又點知..有得變改咩..

唉..

今日就比兩個老師睇到..

一第係咁問我咩事.

我講左另一樣..

之後第兩個..

又問..之後琳話我因為之前記左個缺點..

所以就咁..

哈..(唉)

如果佢地老師兩個傾..

我就死得喇..

唉..唉..唉..

記過個缺點..記小過..仆..

依家喊對我已經係一件好簡單既事..

ya..( --" )