| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 3-12-09 吊位喇.. |
分類: 未分類 |
個呀sir話一個月吊一次位..
洗唔洗呀..
岩岩坐左一個月都冇..
就要吊喇..
唉..
好彩都ok姐..
坐近窗口位..
不過想坐番儲物櫃個邊--
今日上堂我地挽金水..
袁推曬佢D野落地下..
口就把佢書包吊轉左..
袁咩謙就扮幫佢整番好..
個個就打佢..
但係其實係整亂佢..
之後佢比金水打..
我就整佢最後枝筆壞左..
整斷左佢枝筆芯..
笑死我喇..哈=]
今日挽得超high..
德公個陣佢送左D野比我地..
叫我地比D朋友..同學喇..
之後我地個個把依D野..
放曬落佢書包到..哈..=]
放左學之後就去4樓等佢地喇..
點知佢地比個訓導留..
咁我地等等等..
等到佢地就去新港城..
行行下就去左會所..
之後去睇電視..
睇咩千字文..
超kai..
睇完就有歌喇..
我地跟住黎跳舞..
哈..kai4名..
琳今日又唔番學喇--"
係唔係又遲左起身呀..?
所以唔洗..
其實緊聽日既來黎..
星期六再次去溜冰..yaya..
好想p.Five去曬呀..
次次都唔夠人..
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 90 | »
|