我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 8
累積人氣: 2669
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


1/2-12-09(更新左2號個日..) 分類: 未分類

 

1-12-09
..又上唔到網喇..
妖妖..有野做個陣就上唔到網..
食屎喇..仆街
又唔去交網$$..
..
打比呀媽個緊講左個撚字tim- -
佢應該聽唔到既..
佢仲話聽日先去交
食屎喇..我要用電腦呀..仆街..
..你唔用我要用呀..姐姐..
上次唔交都算喇..
今次又唔交..
算點呀..
今日睇完報紙之後..
班主任佢地走左喇..
我就同呀雪向到打..
報紙未送左本野既..
我同雪佢囉住本野向到打..
打打下佢走開左..
我當然追住佢喇..
去左儲物櫃個到打左陣..
我個頭就撞左落儲物櫃到..
痛死我喇
之後唔玩喇..
過左陣個到起左
又重左..
之前中一個陣比細佬個緊已經左次..
依家又黎..help me..
普通話堂個陣
超超超無聊囉..
最後向到睇的故事..
O—“
次次上完都係到睇..
雖然次次都唔同..
但係可唔可以唔好播喇..
午息個陣..
我同琳kaikai地係咁笑..
呀口好傻呀..
我飲緊係佢杯野飲..
佢問我杯野係唔係我..?”
我同琳聽到笑到死左..
之後我陪琳去買口罩.
之後坐番底佢先帶..
點知佢反轉左黎帶..
笑死我肚痛..
o左望住我..
之後我笑死講唔到野..
幫佢囉左個口罩落黎..
你帶錯左..”
之後我地兩個笑到午息集x..
之後我見到黎黎著既鞋又向到笑..
笑到我喉嚨痛..
 
咩學101/110..
英文就16/50..
相差好完呀
午息完左之後未上課室..
個黎黎同我講..
你今次同上次好差呀..
你唔係咁差既人黎..
你跟唔到呀..?
你唔識可以黎搵我..”
我只係好平淡咁話.
真係唔想同佢講多一樣呀..
班主住對我地依班好似細佬仔咁囉..
日日都係到查手冊..
寫唔寫咁又點姐..
交唔交又點姐..
我地都會咁多人冇交喇
算把喇你地..
又係到話邊行地下有垃圾就最後先睇手冊..
煩到死..個個好似個白痴咁.
向到舉手..
放左學之後我地55點去左會所到..
向會所個到唱歌--
同維明明聽緊塞納河..
點知琳佢就唱另一首歌..
我地唱淚了既廣東話版..
..我地唱唱下變番普通話..
無喇喇有兩條友仔入左黎..
D垃圾我地..on9..
之後我地企左向到望住佢..
佢先囉走D垃圾..
之後又向到砰門..
痴線..
之後我地5個當張野係個舞台..
係到打..
當然我地幾個都win唔到琳喇..
之後我企左向上面推佢..
同佢一齊仆左落去..
佢追住我黎打..
哈哈..同佢追左幾個圈..
我頂唔順企左向到..
比佢整..又仆喇..次次佢都咁勁..
之後維又推佢..(向地下)
之後琳拉住維件冷3既手袖..
..見到琳仆向另一邊..
但係維件冷3既手袖就比琳拉住..
笑死我..
今日我地向會所都係傾緊邊個同邊個既壞話....
估唔到我地p,5係咁既..
一個星期30..
包零用錢..食飯錢..
7- -“
唉唉..
今個月又唔記得左訂飯..
算喇..
冇得上網就向到cut..正呀

2-12-09

唉..今日唔知咩事..

都係咁"重"..好彩睇唔到出姐..

科學堂個陣..

我地就上5樓喇..

之後坐喇..

個張俊搞錯,,

叫我幫佢抄校規..

我又唔知點解幫佢抄..

抄左10次..

help..好累呀..

之後我地囉左D電線黎挽..哈哈..

雙手比D電線整住左..

分唔開--

哈..我叫何世亮幫我解番佢..

得左..

之後就落堂喇..

我比左D書比呀張工人就走左..

哈..口話佢好人..

但係我覺得佢係工人..

中文堂個陣..

我地做咩文喇..

我士但做好左喇..

(係做好一半姐..)

但係韓家光話得--

改正要改5次..

我寫咩咩x5..

都得左--

咩老師黎呀..

午息個陣..

我地一埋人大打出手..

一路笑一路打..

kai左..

哈哈..

口都唔知點解可以比我挽..

我叫佢請我食野..

佢一開始都唔比..

但係頂我唔順比左我..哈哈..

一日得個6蚊..唔可以咁浪費呀..

星期六日都要洗錢呀..

哈..=]

 

 

真係唔想再跳喇..

她選的全都是和她好熟識的人..

我知我唔可以咁推卸..

但係..唉..算吧喇..入唔入到就係入唔到..

唉..

算喇..

邊個邊個唔好唔開心喇..

我地唔好再去跳喇..

我地去唱歌算喇..

放棄放棄..

如果可以比番錢我..我第一個走呀..

今日放左之後我地4個好明顯都唔係咁開心喇..

向熟人入面呀個wing入到..

 

今日用電腦也唔可以用我耐..

家姐要做黎做功課..

琴日電腦又上唔網..

唉..

點解會咁呀..