今日好好好好累喔..
上完堂之後..
由4點跳舞跳到6點半..
D舞跳到超亂..
sorry呀琪..
明明上次係因為我..
你先抄冇帶3陪我唔番..
點知個miss冇話我..
只係話你..
sorry..
唔係因為我..
你都唔會比人話..
sorry..
我知我講幾多句..
都係咁..
但係sorry呀..
sorry..
__________________________________________________
哈..今日上德公..
佢地叫我地分組整袋(用D紙..)
我地整個袋..
面上張紙比我地晝到超靚..
係粉紅色既紙..
中間寫左個Love字..
之後我地個個向上面簽名..
超靚呀..
ha=]
---------------------------------------------------------------------------------------
心事全都攤开 讓你看明白 ._.
我的世界 只為你而存在
|