屌..on撚9呀..
明明有交囉..
話我冇交..
又要抄回條..
食屎喇..
我交你囉..老黎..
________________________________________
哈..第二個小息個陣..
我喇..袁喇..珊喇..
向到唱歌..
"銀何任一的密..."
哈..向到唱超人..
東一隻.西一隻..
由頭唱到尾..
勁大聲..
ha=]
========================================
跳舞好難呀..
落完去..就要上番黎..
+油喇大家.=]
------------------------------------------------------------------------
放左之後..
我地去左m記..
睇住琳食野..
之後去左個個咩特價埸..
維買左包野..
之後去左唔知邊個..
行行下..
好似見到一個好熟悉既人..
點知真係..
仲係某某人..
吓死我喇..
我看到了之後馬上轉身..
kai左..臉紅..超緊張..
我地5(我..琳..琳個fd..維..琪..)個向個地..
跳舞..
"達浪..達浪..達浪..達浪.."
之後又跳sorry sorry..
但係我地又冇向個買野..
之後睇睇下..
睇到有D橙汁..(大枝既)
之後維就話買..
我地就話好..
之後琳話買D杯仔..
哈..我地kai左..
最後都冇買野..
feel我地避緊對方囉..
我都知自己真係鍾意左佢..
都係想去番中一個個姐..
個個絕命樓梯..
行死人..
中二個個都冇野玩..
唉..都唔知點過..
期待下喇都要..
|