今日放左學就去307跳舞喇..
跳跳跳喇..
跳到6點半囉--"
雖然跳左好耐都係有唔識囉..
聽日放學去會所跳下先..
放左之後我同琳著住冬季個個運動服..
跑出左學校..
(P.s.係唔可以著住運動服離開既..)
出左學校之後向門口企左陣..
之後見到個miss..
同琳係咁跑--
勁on9..
之後等左維之後..
我同琪就番屋企..
而佢地就去左食野..
_____________________________________________
今日想凍死人咩..
咁撚凍..
痴左呀..