期待番學個幾日既來臨..
真係想快D到呀..
最好就係day a喇..
上中文堂..
串9佢.之後答問題..
佢就會話你今堂表現良好..
同唔洗上英文呀..
見到老黎(唔講黎黎喇..好嘔心呀..)都想嘔呀..
_______________________________________________
明知你搞不懂你自己 明知愛好變化似天氣
誰人為你錯誤受傷不致死 誰人更像最愛沒法比
人只得一個 情趣太多 而手得一對 最愛太多
如未有飲歌 試唱著半首情歌 當試驗拍一半拖 怕甚麼
人只得一個 喜好太多 如果想布施 何妨贈我
難保愛過後覺得還可 你有時也喜歡我
|