唉..今日散左喇..
連續兩人測英文同綜人.科學..
都溫死我咩..
(ha..都冇溫過書..)
呀!!本科學書要做1-79頁呀..
妖..點做呀..
今日話聽日就要交..
放左學之後去左琪個個會所..
玩得超high..
我係咁比人"頂"呀..
哈..我做左小屋上的大仙..
哈..坐左落個屋頂比人"頂"..
今日仆得最多次既一日..
哈=]但係又唔會唔開心..
反而笑到肚痛..
-----------------------------------------------------------------
不要害怕拿出
你心中真正的想法
全部宣泄出来吧
大肆的宣扬
大声唱 大声讲
青春的主张
爱自由 爱疯狂
未来在前方大声唱 大声讲
青春的主张
有欢笑 有你我的光
照亮着希望 ah~hey~
|