琪生日快樂!!
祝你生日快樂..
祝你生日快樂..
祝你生日快樂..琪
祝你生日快樂..
----------------------------------------------------------------------
今日唔講去左琪個個會所發生咩事喇..
之後就去左大快話去食火鍋...
食到勁飽呀-3-
之後仲要同琪每人買左杯思樂冰..
超飽呀..飽到就快嘔喇..
之後慢慢行番屋企..
岩岩先番到黎呀..
聽日又要去溫書同唱K..
後日又要同班fd去溫書..
星期一就要ut喇..
點算呀..
每科都衰左勁多囉..
中文..英文..綜人..科學..等一定
肥老呀...唉...
溫書中過天..(就琪)
................................................................................
想得太多 想得太多
可知我瑟縮在被窩
想得太多 失去了知覺 彷彿已做錯
一剎那安靜 得一秒決定覺醒
偏偏在響起這歌聲
彷似有生命 流傳人世心聲
難忘掉這率性
|