睇番之前影人地D相..
同D影片..
同D錄音..
笑死我喇..
咁記得我地去會所跳舞呀..(用腳個個呀)
我地幾個向到坐曬向到..
講..1..2..3....超kai呀..
仲記得之前我地幾個向個到轉..
轉左1分幾鍾..
個陣要著番對鞋行直線..
哈哈..睇番個影片真係笑死我喇..
如果個日有帶電話就好喇..
____________________________________________________
漸漸地把你的一點一點放在心上..
連自己剛剛才發現..
自己不停地想著你..
無時無刻都想著你..
想忘也忘不了..
|