次次向msn個到都傾到..
但係一番到學校..
見到面就係陌生人..
好陌生呀..-3-
_______________________________________
嗚..中文得個56分..
冇面見到人呀..
上年都7十幾..
個個kai子教書都係聽唔入耳呀..
如果可以真係想番番上年呀..
每次望上去..
都見到紙頭..水樽.."姐"..等..
向到..
依家..唉..
綜人都好低分呀..
又係五字頭..
都係英文最好..
34..haha=]
連何世亮都高我5分呀..
唉--
全班最低分個個好似係我囉..
不過士但喇..
英文好好喇..
下次+油喇..(如果真係..個個就唔係我喇..ha=])
講個何世亮..
搞到我諗起..
同個pizza一齊依左佢個波..
痛到你呀媽..
好彩唔係中面..
都唔知好彩定黑仔..
_________________________________________
妳以望見故鄉 尋覓了新對象
過著這下輩子該選的理想
記掛像最當初 每秒鐘不能忘
能遇妳 是這生最能幹
在以往妳最傷心妳最受創
每天靠近妳沒有走 安慰未盡想逗留
情動妳 為我開放雙扣
為何特發性妳放手 拋低我之後
面對不可佔有 遺下我 從個獨自在到仇
|