知道左有D分數喇..
最自豪既當然係英文喇..34/100..
之後數學89/100..
科學131/200..
之前中一個陣明明同嘉同琳佢地搶第一..
點知今年..就十幾名..
不過士但喇..冇聽書..出貓都囉到咁
既分比我已經好好喇..
今日默書再次出貓,,
用左3個方式出貓--
R&R個陣..
我地一班人向到唱歌..
超KAI呀..
我同呀雪明明唱緊維他X個個歌..
之後唱左ABCDEFGHI....
d人望住我地,,
哈..好正呀..
________________________________________
放棄你..
放棄愛情..
放棄了所有權利..
|