今日o左囉..
無喇喇上緊英文堂想喊..
好彩忍住左..
因為...算喇..
唔講..比面個三八唔講..
二八:
唔好話我跟住你喇..
你冇跟住我咩..
有問題..
我唔出聲係比面你呀..
好心你..你唔好咁得寸進尺喇..
好q煩呀!!
________________________________________
哈..今日我好勁呀!!.
晚夜個廳係我整呀!!.
haha..雖然都係蒸..
哈哈..我食食下飯..
無喇喇有人講我壞話..
搞到我打左個"黑痴"..
口入面D野..都比我噴曬出黎..
我對面個個全部中曬..
真係笑死我呀!!
----------------------------------------------------------------------
OUR GAME IS OVER 終於緊張對嗎
心中只得我嗎 明明全是笑話
OUR GAME IS OVER 不需掩飾變卦
應該一早看化 愛我全是笑話
OUR GAME IS OVER 終於可惜對嗎
分開不需記掛 不必驚訝 GAME IS OVER NOW
不必驚訝 GAME IS OVER NOW
OUR GAME IS OVER 終於緊張對嗎
心中只得我嗎 不必驚訝 GAME IS OVER NOW
OUR GAME IS OVER 不需掩飾變卦
GAME IS OVER 愛我全是笑話
OUR GAME IS OVER 終於可惜對嗎
分開不需記掛 不必驚訝 GAME IS OVER NOW
|