哈(唉)!睇到佢地咁樣,好辛苦呀.
又唔知點解睇見佢地咁有種難受的feel.
見到佢地咁好傾,
就好似有一把冰刀超用大力刺進我的心臟..
心臟有一刻係停止左跳動咁..
如果比我選擇下世做咩?
我寧願做一個石頭..
唔會比人傷心..
只是平平靜靜生活在世上...
________________________________________________
孤单单的黑夜 星星映照你双眼
那是你走後 望着窗外孤枕难眠
眼泪很咸 幸福走味
回忆无限 只能透过字里行间
你离开的那一天 匆忙间 来不及说再见
失去你的这些年 没改变 数不完的思念
是玩笑还是考验 我们缘分那麽浅
好想许一个愿 要一个有你的永远
|