琴日去溜冰..
同琪一樣仆左2次..
第一次琪仆先..整到我都仆..嗚嗚..
第二次有兩條xx無喇喇向我面前..
我又唔識點停...唔通仆落佢到咩..
自己仆去後面算..
_______________________________
今日好悶呀..
有電腦雖然已經對我好好..
覺得自己有情緒病囉...
無喇喇喊左兩次..
無喇喇笑..
都kaikai地..