今日上體育堂個陣..
超好笑囉..
我地分組..(分組黎跳絲帶..超白痴囉..)
我地4個一開始都諗既..
但係之後個個向到唱歌..
唱D低能歌..
iQ博士..
多啦a夢..
等等..
呀..仲有..超人個首..
"東一隻..西一隻.."
超好笑囉..
ha=]
唔知點解最近個幾堂英文過得特別快..
今堂..
我喇..袁喇..盈..
向到傳紙仔..
我地3個坐得超近都傳..
真係好無聊呀..--"
午息個陣我地去完禮堂跳舞之後..
出左黎..行去食物部個陣..
行到籃球場個陣..
無喇喇有個球飛過黎..
吓死人咩..
頂..有問題呀..痴線..on撚9呀..仆街喇..
比D野你地睇..上科學堂寫既..有兩封..
To:某某人
鍾意你,比世界上任何一個人更加鍾意你.
看見你認真的眼神,便被你深深吸引著.
愛你就像呼吸,連睡了也停不下來,反而更深更深.
我的愛只能夠讓你一個擁有,我的靈和魂魄不停守候在你心門口.
怎樣的雨,怎樣的夜,怎樣的我能讓你更想念.
我願做你的召喚獸,一生配合你的要求.
好想許一個願,要有一個有你的永遠.
我眼中分分秒秒也有你,我每次想起已滿心歡喜.
我愛你,轟轟烈烈最瘋狂.
沒有誰能把你搶離我身旁,是我的專屬天使,唯我能獨佔.
想手牽手甜蜜的往下走,沒有了你的我,該拿什麼繼續等待.
想你,是一件很開心的事;見你,是一件很快樂的事;把你放在心上,是我一直在做的事.
只想再說一句:
Forever Love You~~
From:飯=]
第二封.
To:某某人
game is over 愛我全是笑話.
放棄你,放棄愛情,放棄了,所有權利,連自己都知道這不公平.
怎麼最近你對我很安靜,却對她細心.
你用你的指尖阻止我說再見.
我還記得你不等了,說好的幸福呢..?
我愛你趺趺撞撞到絕望,我的心深深傷過却不会忘.
怎麼當刻我需要你,你未却在我身邊.
我是誰情人,你始終也是你,微笑靜默互望,笑比哭更可悲.
其實上面都不是我心裹的話,我真正想說的是..
親愛的我只求擁抱你一秒..讓心跳解釋沒有你不能跳..
From : 飯=]
哈=]其實好多都係歌詞黎..
大家估下邊句係咩歌..
今日珊同琪都估到曬..
|