我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 25
累積人氣: 2686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 分類: 未分類

今日去學校旅行..

我們坐在操場那兒..

呀口 前後比我搶左2粒朱古力同粒真寶珠..

真係好可憐呀..哈哈XD..好正呀..

之後我拿了手機出來照相..

   陳明麗呀..

哈哈..你話我左先..比我影番好應該..

 影左之後..比佢話呀..話唔比囉電話出黎..痴撚線

 黎黎呀!!haha仲唔比我影到你..好7.7呀

 wow..haha=]

 wow

 盈呀..

石卓呀..哈哈..佢個樣好白痴呀..

哈..我們坐巴士到那裡的時候..

 wow...

黎黎..你又上左喇..

我..袁..何世亮向巴士上面向到唱超人那一首歌..

之後子宇妹話"邊個再唱就請佢企向到唱.."

之後我和袁不斷說何世亮唱..

何世亮也說是我和袁唱..超kai呀..(點解我會用書面話..?--)

之後我們都沒有理大家..

我和袁就聽歌..唱歌..

冇耐就去到..

之後D訓導叫我地e同d坐向 看台到..

咁坐喇..我地幾個坐左向最高到..

之後聽完佢地講廢話..

就落去喇..我好快就行左落去..

都唔知點解盈咁驚落去..

要我付佢落..o左..

落左去就睇到c班佢地..

姐係維..琳..琪..佢地..

佢地又要聽廢話..

咁我同珊企向到等佢地喇..

之後影左D相..我就叫Dmiss笑..影相..

韓家光呀..

黎黎..你笑得..a..

口..sorry.要你同佢影相..要頂佢D香水未..嘔...

 haha.子宇妹..

wow..唔到對住我..我死得喇..嘔..

之後佢地已經落去黎..

我地行行下..

 wow三個人就可以拎起咁重既野..勁呀..

 依個超勁一個..

 依個更勁..一人一隻手指..

 D人踢波..

之後行下喇..

班男仔諗住跳落去..點解比miss見到..

比miss話..行番落黎

張"俊"呀

袁子"軒"..都行緊落黎喇..

佢地就去bbq喇..

咁我同珊..口..坐左向看台到..

佳姐呀..影唔到呀..妖..

最高到..但係應該係望足球場..

但係唔想睇..

咁我地轉左黎坐..

隻腳吊吊下..

都幾高下..我鐘意..最高D就好喇..

得個1.2層高度..

之後去左唔知邊到玩..

 哈..傻仔.

哈..袁..好細老呀..

虫..

 wow..兩個向到打nds

傻女..

..囉左我部手機自拍..--"

之後又去番看台到..

應該係話..我咩琳去看台..

之後行到看台同佢一齊仆..

哈哈..

好kai呀.

D男仔踢波冇野睇..

 轉身影相..3唔識7既人都比我影..呵呵..

 打牌向到..

 D人打籃球..何世亮打到仆街呀..

 影到黃煒杰同人打交..

唔知邊個隻手喇..?

 就係看台喇..好矮可..?

 琳..維..琪,,都上左鏡..

我地幾個既影..我地坐得真係..呵呵..

 人地住既影..

金水個白痴仍呀..黃3個個!!

唔放相喇..自己去相簿到睇..

唔知過左幾耐之後..

我向個看台到差少向最高仆左落去..

好怕好怕好怕(用普通話..拍住心口..)

之後珊同口佢地看到..話"你有冇事.."

我話.."哈.."XD..

仲笑得出..

之後坐番車番去..

我同呀袁又向到唱歌..

之後何世亮話我唱歌好聽.聽到佢訓左..

聽左o左.都好明顯唔係喇..

呀袁都有唱囉..

中一個陣音樂要測驗唱歌個陣.

你又唔話..好明顯唔係喇..

之後我地.."我..琳..琪..維..珊.."p.5個個去曬新港城..

之後同嘉去買3..

睇左好耐..我唔想睇..就同琪出左去..

行左1min番番入去..

之後再同琳出番去..

m記買野食..

之後打比佢地話我地去左m記喇..

之後向m記看到石卓同馮奶..

大家唔理大家喇當然..

之後等到佢地黎曬之後..

各自各買野食..

之後食喇..

我唔知咩事..由頭笑到落尾..

kai左..

之後食得7788個陣..

將有我口水既麥樂雞D裝倒左出黎..

+左我,琳,琪,珊,維口水既茄汁..

+左..D我同琳既口水既雪碧.

再+左D雪糕..叫做p.5既唔知咩野..

整左一9野..

之後冇人食.

過左陣..都係冇人食..

咁我食囉..

都 ok bor..

哈..kai左..

之後琪同維跟住我一齊食..

琳就扮食..

哈..佢地兩個傻婆..真係呀..唔驚肚痛呀..

維姐..唔係妹姐係..細我3日

ha

 ha

wow

 我個fd呀

依又係我個fd黎..

哈哈..

feel我係影上面個個人囉030

 哈..又影到佢喇..

哈..上左鏡..

之後唔食就走喇..

去左咩咩樂園..

維..扮皇上..

我跪向到..

維話.."平身.."

之後我起身喇..

之後我一手推開左依個皇上..

之後佢話.."人黎..同我捉住佢.."

等係冇人理佢..

佢親自黎...

但係變左我捉住佢..

哈..我伸個頭伸得和近佢..

之後我唔玩喇..

......

之後大戰時期..唔講喇..

之後我同琳坐左向一齊..

之後佢啜我--"

之後我同佢同一時間向住中間..

嘴對嘴..on no..--"

之後珊就一個走左..

咁我地玩落..

都唔知我單腳跪左依個皇上多次..

仲比人望住..

哈哈..kai子一名..

之後..6點幾..個個番屋企喇..

聽日一早去整證..

之後同p.5佢地去流冰..唔知去唔去好..!!--"

之後星期六佢地又話去玩單車..

我唔想去..都唔識..

唔通真係坐住個bb車玩咩..(haha..係我提出..)..

岩岩記起..

哈..我向個看台個到跳舞..

係到.."達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪..達浪.."

同跳..跳舞個隻..

哈..得幾個人望住..

我做得超大動作..

做左n既多次..