今日好累呀..
5點幾彈左起身..想訓又訓唔到--"
之後就睇書喇..睇左2本..ok好睇喇..
之後好童真咁睇花樣明星..同電王..
開最大聲向到聽歌..
真係好童真姐..
哈..kai子一名..
首先就1點去到左新港城..
之後行行行..(同珊同琪..)
行左去m記珊食雪糕..
之後1點半就見到維..
又向m記行番去噴水池..
之後維又想食雪糕..
咁又去m記..
之後又行行行行行行..
行到唔知幾多點..
琳又黎左..
去左天橋見到佢..
之後佢又想去m記食野..
咁又去m記..
食食下..企鵝同呀肥黎左..
超好笑..琳寧願倒左D雪碧都唔比企鵝飲..
之後就坐馬鐵去大水x..
哈..呀肥咩企鵝..
珊咩維..
琳咩我..
之後佢地就去啋單車..
我同琪就整向到..
唔想玩囉--"
之後呀肥就落左黎..
去左左邊..
佢又上又落左3次..
先番到黎..
笑到我喇..
之後琳佢地都得喇..
咁佢地就玩喇..
我同琪向到跑下行下..
一開始我地跑都會過左呀肥..
雖然我地兩個都知佢玩野姐..
但係真係好笑呀..
之後行行行..就唔行喇..
行番新港城..
--"
行左1個鍾..
番到去喇..
第一次咁鍾意新城港呀..
之後買下野飲..
之後就去左琪屋企..
玩左陣電腦..
又出左去..向個層既地下..坐左陣..
累到死咁..
琪唔見左張八達通..
本來諗住坐馬鐵去..
點知唔見左..
咁我同佢行番原路搵搵.
哈..今次用左9個字就去到大水x..
但係都搵唔到..
咁算喇..
咁去左富安..搵某某人..
估唔到真係可以見到佢..
哈..勁開心..
之後佢左去塔車..
咁我地都走喇..
累死我喇..
之後行番去塔馬鐵..
再行新城港搵下..
都係搵唔到..
又黑仔呀..!!
又累..
又熱..
不過見到佢真真真係好開心..
諗住佢應該走左..
但係冇呀..
行行下遠遠地好似有個好似佢既人..
點知睇多幾眼..真係佢呀..
ya~~!!
琴日溜冰..今日單車..--"
應該話跑步..
好累呀..
之後番番去lor..
又坐左向個電梯一陣..
超累呀..
1點行到6點幾..
幾時講我幾多名呀..--
最好9之後呀
哈..如果9之後口就跟我姓樊...
ha..=]
我點都唔信我6.7名喇..
科科都唔點..
點囉--呀..
+油喇.溫書..就其..
哈..旅行個日放個陣..
無喇喇黎黎比左D野我...
寫住..唔好灰心,,+油..
下下.佢講咩呀..
on9呀--"
我就係向你個科灰心..
呀..激死我喇..
原本佢住向富安呀..
我地為左D咩行番去馬鞍山呀..
之後用番9個字..
又跑..又跳..又好乖咁沖紅燈..又行..又踢石仔..
咁過去..
哈..個車行緊過緊..照沖呀..
下次唔沖喇..呵呵..
下次下次下次大x可以..
|