我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 9
累積人氣: 2670
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


2009-11-28再次更新左.. 分類: 未分類

今日好累呀..

5點幾彈左起身..想訓又訓唔到--"

之後就睇書喇..睇左2本..ok好睇喇..

之後好童真咁睇花樣明星..同電王..

開最大聲向到聽歌..

真係好童真姐..

哈..kai子一名..

首先就1點去到左新港城..

之後行行行..(同珊同琪..)

行左去m記珊食雪糕..

之後1點半就見到維..

又向m記行番去噴水池..

之後維又想食雪糕..

咁又去m記..

之後又行行行行行行..

行到唔知幾多點..

琳又黎左..

去左天橋見到佢..

之後佢又想去m記食野..

咁又去m記..

食食下..企鵝同呀肥黎左..

超好笑..琳寧願倒左D雪碧都唔比企鵝飲..

之後就坐馬鐵去大水x..

哈..呀肥咩企鵝..

珊咩維..

琳咩我..

之後佢地就去啋單車..

我同琪就整向到..

唔想玩囉--"

之後呀肥就落左黎..

去左左邊..

佢又上又落左3次..

先番到黎..

笑到我喇..

之後琳佢地都得喇..

咁佢地就玩喇..

我同琪向到跑下行下..

一開始我地跑都會過左呀肥..

雖然我地兩個都知佢玩野姐..

但係真係好笑呀..

之後行行行..就唔行喇..

行番新港城..

--"

行左1個鍾..

番到去喇..

第一次咁鍾意新城港呀..

之後買下野飲..

之後就去左琪屋企..

玩左陣電腦..

又出左去..向個層既地下..坐左陣..

累到死咁..

琪唔見左張八達通..

本來諗住坐馬鐵去..

點知唔見左..

咁我同佢行番原路搵搵.

哈..今次用左9個字就去到大水x..

但係都搵唔到..

咁算喇..

咁去左富安..搵某某人..

估唔到真係可以見到佢..

哈..勁開心..

之後佢左去塔車..

咁我地都走喇..

累死我喇..

之後行番去塔馬鐵..

再行新城港搵下..

都係搵唔到..

又黑仔呀..!!

又累..

又熱..

不過見到佢真真真係好開心..

諗住佢應該走左..

但係冇呀..

行行下遠遠地好似有個好似佢既人..

點知睇多幾眼..真係佢呀..

ya~~!!

琴日溜冰..今日單車..--"

應該話跑步..

好累呀..

之後番番去lor..

又坐左向個電梯一陣..

超累呀..

1點行到6點幾..

幾時講我幾多名呀..--

最好9之後呀

哈..如果9之後口就跟我姓樊...

ha..=]

我點都唔信我6.7名喇..

科科都唔點..

點囉--呀..

+油喇.溫書..就其..

哈..旅行個日放個陣..

無喇喇黎黎比左D野我...

寫住..唔好灰心,,+油..

下下.佢講咩呀..

on9呀--"

我就係向你個科灰心..

呀..激死我喇..

原本佢住向富安呀..

我地為左D咩行番去馬鞍山呀..

之後用番9個字..

又跑..又跳..又好乖咁沖紅燈..又行..又踢石仔..

咁過去..

哈..個車行緊過緊..照沖呀..

下次唔沖喇..呵呵..

下次下次下次大x可以..