我只是想要 和妳制造回憶
petpet1027
暱稱: Love me? Show me? Tell me?
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-✖`山p..
- ★ ` 入黎睇!!
♥' 7-5-10
原來 愛情那麼難
不痛 =]
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 297
今日人氣: 2
累積人氣: 2663
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


睇下邊個喇.. 分類: 未分類

P.5

 要喊一齊喊
 要笑一齊笑
 要玩一齊玩

哈..同琪..

挽野..

聽日睇下邊個喊先..

輸左請野飲..

哈..我地kai左..

[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 星期一一齊帶口罩呀
 喊就唔好喇..
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:

55
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 要喊一齊喊
 要笑一齊笑
 要玩一齊玩.
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 好牙...你講嫁...
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 唔唔..
 等我地睇下聽日邊個喊先..
 我地到聽日番學個陣..
 睇下邊個喊先..
 ?
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 好牙...
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 win唔洗請野飲..
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 下...
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 輸左要請.
 3.5左--"
 okok..?
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 咁我帶定3.5啦..
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 +油..
 佢地講講下..
 就會..
 喇
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 加油...我支持你..
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 我都支持你..
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 哈,,,,.,
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 要向小息個陣bor
 唔比上堂..
 總知要見到面..喊先算
[c=#02058E]-              [u]   -                      ♂ Pixie ♥ 琪  °x                    - OwO[/u][/c]] 說:
 - -上堂都吾喊啦..
 如果冇人喊呢?
[c=#2BA4EC] -ゞ                       ★` 飯 X Fan[/c] 說:
 自己買比自己飲

 

 

唔知邊條kai子win喇..